اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۷۱۵

نقش کمبو در افزایش فروش رستوران و کافی شاپ

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ , بازدید: ۵۰۹
لغت کمبو یا کمبو لیست اولین بار در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی بکاررفته است. کمبو لیست در فیلد نرم افزار به لیست بلندی از پسورد های لو رفته که از شبکه های اجتماعی بدست آمده است.

کمبو (Combo) به چه معناست؟

لغت کمبو یا کمبو لیست اولین بار در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی بکاررفته است. کمبو لیست در فیلد نرم افزار به لیست بلندی از پسورد های لو رفته که از شبکه های اجتماعی بدست آمده است. ولی در صنعت رستوران، فست فود و کافی شاپ مفهوم دیگری دارد. در این مقاله ابتدا به مفهوم کمبو در صنعت رستوران می پردازیم و سپس به صورت کامل کاربرد آن را در نرم افزار رستوران آموزش دهیم.

کمبو رستوران چگونه باعث افزایش فروش می شود؟

امروزه شما نیز احتمالا مشاهده کرده اید که برخی از رستوران ها یا کافی شاپ ها برای افزایش فروش خود غذاها را پک کرده و به صورت یکجا ارائه می کنند. میزغذاها یا سینی غذایی اصطلاحی است که برای این پک ها بکار میبرند. این مدل فروش غذا در رستوران ها ۳ دلیل اصلی دارد. اولین دلیل آن نوع تخفیفی است که روی محصولات اعمال می شود. تخفیف دسته جمعی می تواند ترغیب کننده تر از تخفیف تکی محصولات باشد. دلیل دوم نوع پک نمودن است. معمولا پک ها شامل پیش غذا، غذای اصلی به همراه دیگر دورچین ها هستند که انتخاب را برای مشتریان ساده تر می کند. دلیل آخر فروش معرفی محصولات جدید در کنار محصولات پرطرفدار قدیمی است. ممکن است بپرسید از کجا بفهمم کدام محصول پرطرفدار است؟ با ماژول منو دیجیتال نرم افزار رستوران ماپرا می توانید گزارش دقیق و هوشمندانه ای از  سفارشات مشتریان داشته باشید و این گزارش هارا به علاوه دیگر گزارش های انبارداری، مالی و … در پنل مدیریتی خود در هر جای دنیا که باشید مشاهده کنید. در ادامه به آموزش استفاده و بهره مندی از کمبو در نرم افزار و منو دیجیتال رستوران ماپرا می پردازیم.

 

آموزش استفاده از کمبو در نرم افزار رستوران

در نرم افزار رستوران ماپرا قابلیت کمبو پیاده سازی شده است. برای استفاده از این قابلیت و نمایش آن در شعبه مجازی، منو دیجیتال ابتدا وارد بخش محصولات شوید و روی علامت + یا اضافه کردن محصول کلیک نمائید.

پس از وارد نمودن نام و مشخصات محصول با زدن تیک کمبو می توانید غذا و خوراکی های بیشتری به محصول خود اضافه کنید.

پس از اضافه کردن لیستی از محصولاتی که تمایل دارید در کمبو لیست باشند، می توانید روی دکمه ثبت کلیک نمائید و به ادامه فرایند ثبت محصول بپردازید و یا با زدن دکمه ثبت و اتمام از فرایند ثبت محصول خارج شوید. همچنین با فعال یا غیرفعال کردن گزینه نمایش در شعبه مجازی و منو دیجیتال می توانید محصول را به نمایش بگذارید.

پس از اضافه نمودن محصول، همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید محصولات کمبو در شعبه مجازی یا منوی دیجیتال قابل مشاهده است.

منبع : ماپرا

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016